Kā iegūt vēdera sešpaku!?

Visbiežāk tauku rezerves mums uzkrājas uz vēdera. Tāpēc viens no izplatītākajiem paņēmieniem, lai atgūtu formu, ir vēdera preses trenēšana. Luīze demonstrē vairākus paņēmienus, ko varat izpildīt arī mājas apstākļos. Šie vingrinājumi noderēs ne tikai tauku slāņa samazināšanai, bet arī vienkārši muskuļu nostiprināšanai.
Visbiežāk tauku rezerves mums uzkrājas uz vēdera. Tāpēc viens no izplatītākajiem paņēmieniem, lai atgūtu formu, ir vēdera preses trenēšana. Luīze demonstrē vairākus paņēmienus, ko varat izpildīt arī mājas apstākļos. Šie vingrinājumi noderēs ne tikai tauku slāņa samazināšanai, bet arī vienkārši muskuļu nostiprināšanai.

Neaizmirstiet – ja ilgi neesat nodarbojušies ar fiziskām aktivitātēm – vingrinājumus veiciet prātīgi. Iesākumam pietiks arī ar 20 reizēm, ar katru nākamo treniņu slodzi varam palielināt. Ja pēc vairāku dienu treniņiem neredzat rezultātus – nepadodieties – sākot aktīvi sportot – jūsu svars var nemainīties, bet, turpinot aktīvus treniņus, jūsu svars pakāpeniski samazināsies. Uzlabosies arī jūsu pašsajūta.
 
Komentāri

Kategorijas