Cilvēki visā pasaulē vēro daļēju Saules aptumsumu

«Aizraujošais raidījums »Sirmais. Kulta ēdieni«, kas Latvijas Televīzijā (LTV) būs redzams jau otro sezonu, pagājušonedēļ raisījis plašu interesi gada grandiozākajā izklaides industrijas tirgū - MIPCOM, kas Francijā Kannās pulcēja ap 13000 dalībnieku no 100 pasaules valstīm. Par Latvijā radīto kulināro piedzīvojumu raidījumu ieinteresējās un augstu novērtēja kompānijas no dažādām pasaules valstīm,» informē VSIA «Latvijas Televīzija» valdes loceklis un programmu attīstības vadītājs Sergejs Ņesterovs.

„Interese par raidījumu „Sirmais. Kulta ēdieni« Kannās bija ļoti plaša, sākot no Francijas, Spānijas, Itālijas un beidzot ar Turciju, Filipīnām, Honkongu un citām valstīm. Piedalīšanās MIPCOM tirgū pierādīja, ka šis raidījums ir ļoti konkurētspējīgs un starptautiski interesants projekts. Secinājām, ka „Sirmais. Kulta ēdieni» var salīdzināt ar lielo pasaules kompāniju piedāvātajām ceļojumu pārraidēm, kurās ieguldīti miljoni, jo Latvijā ražotais raidījums ir uzņemts un saturiski pasniegts ļoti labā kvalitātē. Televīzijas skatītājus visā pasaulē aizrauj kulinārijas raidījumi - ir arī atsevišķi kulinārijas kanāli, tāpēc „Sirmais. Kulta ēdieni« radīja plašu interesi,» komentē filmu studijas „Rija« vadītājs Vilnis Kalnaellis, kurš MIPCOM tirgū pārstāvēja raidījumu »Sirmais. Kulta ēdieni", kā arī Latvijas filmas.

„Esam ļoti priecīgi par uzaicinājumu piedalīties grandiozajā izklaides industrijas tirgū, kas piedāvā audiovizuālos produktus dažādām platformām – televīzijai, internetam un mobilajiem telefoniem. Tas, ka raidījumu pamanījušas kompānijas no visdažādākajām valstīm, sniedz labi padarīta darba sajūtu," stāsta raidījuma producente Ilze Lasmane – Brože

«MIPCOM tirgus ir nozīmīgākais profesionālais pasākums arī man kā filmu iepircējai Latvijas Televīzijā, jo tā ir iespēja vienuviet satikt filmu izplatītājus, lai uzzinātu par jaunākajiem produktiem tirgū - seriāliem, filmām, koncertiem, raidījumu formātiem, kas pirmo reizi plašākai publikai tiek piedāvāti tieši šajā tirgū, kā arī neformālā gaisotnē satikt savus kolēģus no ārvalstīm, lai apspriestu jaunākās tendences televīzijas nozarē. Mans uzdevums bija ne tikai satikt LTV ilggadējos sadarbības partnerus, piemēram, BBC, All3media, ITV, bet arī meklēt jaunus sadarbības partnerus,» pēc atgriešanās no Kannām uzsvēra LTV Filmu sagādes un adaptācijas daļas vadītāja Anna Rozenvalde, piebilstot, ka ir gandarīta par neatkarīgo producentu un LTV piedāvātā raidījuma „Sirmais. Kulta ēdieni" starptautisko konkurētspēju.