Dzelzceļa elektrifikācija varētu apdraudēt esošos kravu pārvadātājus

400 miljoni latu jeb aptuveni četri mūsu valsts izglītības sistēmas budžeta gadi. Tik daudz naudas Latvija no Eiropas Savienības fondiem grasās ieguldīt milzu dzelzceļa elektrifikācijas projektā, kas šķērsos visu valsti. Tīrs gaiss, klusāka satiksme, vairāk kravu, - ieguvumi nākotnē teju vai rada eiforijas sajūtu. Taču lielais risks ir tāds, ka atsevišķiem valsts uzņēmumiem būs jāuzņemas simtiem miljonu lielas saistības jaunu lokomotīvju iegādei, vai arī - pretējā gadījumā savas tirgus pozīcijas jāatdod konkurentiem, piemēram, no Krievijas vai Vācijas. Plašāk Gunta Bojāra sižetā.

400 miljoni latu jeb aptuveni četri mūsu valsts izglītības sistēmas budžeta gadi. Tik daudz naudas Latvija no Eiropas Savienības fondiem grasās ieguldīt milzu dzelzceļa elektrifikācijas projektā, kas šķērsos visu valsti. Tīrs gaiss, klusāka satiksme, vairāk kravu, - ieguvumi nākotnē teju vai rada eiforijas sajūtu. Taču lielais risks ir tāds, ka atsevišķiem valsts uzņēmumiem būs jāuzņemas simtiem miljonu lielas saistības jaunu lokomotīvju iegādei, vai arī - pretējā gadījumā savas tirgus pozīcijas jāatdod konkurentiem, piemēram, no Krievijas vai Vācijas. Plašāk Gunta Bojāra sižetā.