Intervija ar Kārli Leiškalnu
Tranzīts un loģistika tiek minēti kā vieni no būtiskākajiem mūsu ekonomikas dzinējspēkiem. Tomēr tie jāmāk izmantot efektīvi, tajā skaitā apgūstot Eiropas fondu līdzekļus, kas krietni pārsniedz 70 miljonus eiro.
Arī Satiksmes ministrs nupat aicinājis Rīgas brīvostas uzņēmējus strādāt pie turpmākās tranzīta sekmēšanas, lai Latvijai izdotos veiksmīgi integrēties Eirāzijas koridoros un nākotnē piesaistīt Ķīnas kravas.
Kā sokas Latvijas ostām? Vai tās vairāk sadarbojas vai konkurē? Un cik daudz perspektīvu varam saistīt ar Ķīnas tirgu? Par to šorīt runāsim ar Latvijas Ostu asociācijas izpilddirektoru Kārli Leiškalnu.