Valstij nepieciešama stratēģija lasītprasmes veicināšanai

Skaidrojot, kāpēc šogad 9. un 12. klašu skolēniem bija samērā slikti rezultāti centralizētajos eksāmenos, kā viens no iemesliem minēta jauniešu lasītprasme. Spēt izlasīt tekstu nenozīmē to saprast, un tieši tā ir lielākā problēma.
To, ka Latvijā ar bērnu lasītprasmi situācija jau ir kritiska, norāda Latvijas Nacionālās bibliotēkas bērnu literatūras centra vadītāja Silvija Tretjakova. Bibliotēka ilgstoši īsteno dažādus pasākumus un programmas, veicinot bērnu un jauniešu interesi par literatūru un grāmatām, taču uzskata, ka patlaban ir sasniegts punkts, kad lasīšanas veicināšanai nepieciešams valstisks plāns un atbalsts. 
Bibliotēka drīzumā nāks klajā ar savu stratēģisko redzējumu šīs problēmas risināšanai.