Twitter" atcels politiskās reklāmas aizliegumu

Sociālās saziņas vietnē "Twitter" atcels 2019. gadā noteiktais politiskās reklāmas aizliegumu. Toreizējā vadība uzskatīja, ka politiskie vēstījumi nav pelnījuši, lai tos publiskotu par naudu.

        Kompānija paziņojumā norādīts, ka reklāma var veicināt publisku diskusiju par svarīgām tēmām, tāpēc no vakardienas tiek mīkstināti reklāmas noteikumi Amerikas Savienotajās Valstīs. Tuvāko nedēļu laikā plānots arī paplašināt atļauto politisko reklāmu. Uzņēmums informē, ka tā reklāmas politika tiks saskaņota ar noteikumiem, ko ievēro televīzija un citi mediji. Tikšot arī darīts viss iespējamais, lai cilvēki “Tviterī” būtu aizsargāti. Kā tēmas, kuru reklāmu varētu atļaut, tīkla vadība minēja klimata pārmaiņu problēmas, valdības programmas, tautas skaitīšanas un vēlētāju reģistrāciju.   Izmaiņas nav negaidītas, jo jaunais kompānija īpašnieks Īlons Masks jau iepriekš paziņoja, ka iestājas par vārda brīvību. Viņš deva rīkojumu atjaunot daudzus, tai skaitā bijušā ASV prezidenta Donalda Trampa, iepriekš bloķētos kontus,.