Kinoindustrija atgūstas no Covid-19 radītās krīzes

Filmas "Venoms" turpinājums pārspējis kinoindustrijas pārstāvju cerības un nedēļas nogalē Ziemeļamerikas kino tirgū nopelnīja vairāk nekā 90 miljonus dolāru. Lieliski komerciālie panākumi pasaulē ir arī jaunākai Bonda sērijas filma "No time to die", jeb "Nav laiks mirt".

Pēc komiksu motīviem veidotās supervaroņu lentes “Venom: Let There Be Carnage”, jeb “Venoms: būs slaktiņš” izplatītāji pieņēma lēmumu to sākotnēji demonstrēt tikai kinoteātros, un debijas nedēļas nogalē tās panākumi bija lielāki nekā pirmajai filmai. Arī tā vēsta par Toma Hārdija atveidoto antivaroni Venomu, kurš radās reportierim Edijam Brokam savienojoties ar ārpuszemes simbiotu. Viņš spiests cīnīties ar sērijveida slepkavu un maniaku Klītusu Kasadiju, kurā iemiesojies cits simbiots un kurš pēc neveiksmīgas nāves soda izpildes izbēg no cietuma. 

Tikmēr lenti „Nav laiks mirt” ASV sāks demonstrēt 8. oktobrī, bet 54 citās valstīs tā jau nopelnījusi apmēram 119 miljonus dolāru. Slepenā aģenta 007 dzimtenē – Lielbritānijā, tā kļuvusi par ienesīgāko Bondiānas filmu.