Pasažieru pārvadātāji: Zemgalē reisu skaits var tikt samazināts par 50%

0.0

Pasažieru pārvadātāju asociācija: Ja netiks piešķirts papildus finasnējums, var tikt samazināts reisu skaits, vai slēgti atsevišķi maršruti. Šobrīd vissmagākā situācija ir Zemgales plānošanas reģionā, kur budžets ir samazināts par apmēram 30%, lai segtu šo samazinājumu reisu skaits būtu jāsamazina par 50%.

Pasažieru pārvadātāju asociācija: Ja netiks piešķirts papildus finasnējums, var tikt samazināts reisu skaits, vai slēgti atsevišķi maršruti. 

Šobrīd vissmagākā situācija ir Zemgales plānošanas reģionā, kur budžets ir samazināts par apmēram 30%, lai segtu šo samazinājumu reisu skaits būtu jāsamazina par 50%.

Kopējā konsolidācija trīs gadu laikā ir 28 miljoni latu.

«Dažādi pasākumi tika veikti jau līdz šim, tagad bija paredzēts, ka piecu miljonu konsolidācija ir vesela rinda pasākumu, kas ir Pašvaldību savienības un Ministru kabineta vienošanās-domstarpību protokolā. Šie pasākumi neskāra tieši maršruta tīklu un no šiem pasākumiem ir realizēts tikai viens – tarifu pacelšana par 5 līdz 8 %. Visi pārējie pasākumi palikuši uz papīra, tādēļ arī nenoliedzami veidojas situācija, kad jāķeras pie maršruta tīkla. Tas nozīmē, ka vesela rinda reisu tiek slēgti. Tāpēc arī šodien šī akcija ar melno lenti ir vairāk saistīta ar to, ka šis, iespējams, ir pēdējais reiss, kurā pasažieris brauc ar šo autobusu» sacīja Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācijas prezidents.

Latvijā ir tikai daži reisi, kas strādā ar peļņu, bet lielākā dala pasažieru pārvadājumu pastāv, pateicoties dotācijai, tā Salkazanovs.

20. jūnijā pasažieru pārvadātāji sasauks preses konferenci, kurā informēs par tālāko rīcību.

Vēl viena liela problēma, kas šobrīd skar pasažieru pārvadātājus ir nelegālie pārvadātāji. Pasažieru pārvadātāju asociācijas prezidents: Nelegālajiem pasažieru pārvadātājiem, ir spēcīgs lobijs Saeimā, tādējādi tiek bremzētas Ministru kabinetā apstiprinātās izmaiņas likumā, kas ierobežotu nelegālos pārvadājumus.