Beziepakojuma veikali. Viesos Burkas, Turzas un Zeroveikala pārstāvji

21. gadsimtā “domāt zaļi” nozīmē domāt ilgstpējības un globālā konteksta kategorijās. Viena no mūsdienu sērgām ir iepakojuma pārbagātība. Ne vienmēr tas kalpo savam galvenajam mērķim - funkcionalitātes nodrošināšanai. Nereti iepakojums rada mānīgu iespaidu par preces apjomu, kalpo kā reklāmas banneris vai pilda vēl kādu citu uzdevumu. Mūsdienās iepakojumu ļoti bieži ražo no plastmasas, kas, kā zināms, ir izturīgs materiāls, taču videi ne īpaši draudzīgs. Ko darīt, lai mēs vai mūsu bērni nenosmaktu plastmasas atkritumu kaudzē? Viena no jēgpilnākajām atbildēt ir meklējama “zero waste” filozofijā. Tieši šī idejiskā bāze ir trīs beziepakojuma veikalu - Burkas, Turzas un Zeroveikala - iedvesmas un motivācijas avots. Veikali tika izveidoti šogad. Kā viņiem sokas? Kādi ir izaicinājumi un pirmās atziņas? Studijas viešņas - Ilze Blāķe (Turza) un Nadīna Deģe (Zeroveikals). Jautājumus uzdod Sanita Rībena, mūzikas redaktors Didzis Taurītis, ziņu redaktore Grieta Savicka.
Komentāri

Kategorijas