Один в Марупе воин

Latvijas Televīzija (LTV) ir izstrādājusi pārmaiņu plānu 18 mēnešiem, kas sagatavos LTV saturiskiem, tehnoloģiskiem un pārvaldības uzlabojumiem jau rudens sezonā. Plāna mērķis ir veicināt kvalitatīva satura veidošanu un rūpēties par jaunas auditorijas piesaisti, tostarp ekonomiski aktīviem cilvēkiem, kā arī bērniem un jauniešiem. Īpaša uzmanība tiks pievērsta LTV satura kvalitātei un daudzveidībai, kā arī tehnoloģiskajiem uzlabojumiem, darbībai internetā un sadarbībai ar Latvijas Radio.

LTV valdes priekšsēdētājs Ivars Belte norāda: «Par to, ka LTV ir nepieciešamas būtiskas pārmaiņas un uzlabojumi, ir runāts jau gadiem. Tādēļ - iesaistot LTV darbiniekus un ekspertus, esam sagatavojuši LTV pārmaiņu plānu, kas samazinās birokrātiju un dažādos vadītāju līmeņus, radot mūsdienīgu organizācijas struktūru. Plānojam plašāk iesaistīt darbiniekus lēmumu pieņemšanā, ļaujot īstenot radošas idejas un piesaistīt skatītāju interesi. Tiks likvidēts administratīvais dalījums kanālos - LTV1 un LTV7 -, kas radīja nevajadzīgu konkurenci un tā vietā būs dalījums satura plānošanā un satura ražošana. Satura veidošanas ziņā īpaša uzmanība ir pievērsta redakcionālās neatkarības stiprināšanai un darbībai internetā. Domāju, šīs pārmaiņas palīdzēs LTV aktīvi fokusēties uz sabiedriskā medija uzdevumiem - veidot ziņas un informatīvi analītiskos, kultūras, izglītojošos, bērnu un jauniešu raidījumus.»

Lai spēcinātu LTV progammu plānošanu, ziņu dienestu, kā arī raidījumu plānošanu un mārketingu, LTV ir piesaistīti jauni vadītāji. Par LTV Programmu daļas vadītāju ir kļuvusi Jana Semjonova, par LTV Ziņu dienesta vadītāju - Iveta Elksne, par LTV Raidījumu daļas vadītāju - Iveta Lepeško, bet par LTV Mārketinga vadītāju - Kaspars Spunde. Savukārt ir likvidēti LTV kanālu vadītāju amati.

Pārmaiņu plāna veidošanā ir bijuši iesaistīti vairāk nekā 30 LTV darbinieki, kā arī neatkarīgi eksperti. Plānots, ka tuvāko mēnešu laikā notiks darbs pie konkrētām pārmaiņu aktivitātēm, atbildības noteikšanas un budžeta plānošanas.