Jūrmalas mērs sācis iedzīvotājus uzrunāt personiskāk

0.0

Pagājušo sestdien oficiāli sākās priekšvēlēšanu aģitācijas periods pirms pašvaldību vēlēšanām. Tas nozīmē -- no šā brīža veiktie aģitācijas pasākumi un reklāmai iztērētie līdzekļi tiek uzskaitīti. Un par vēlēto amatpersonu aktivitāšu trūkumu tiešām nevar sūdzēties. Plašsaziņas līdzekļos jau ilgāku laiku tiek skandēta politiskā reklāma, bet dažās pilsētās, piemēram, Jūrmalā, vērojamas arī citas aktivitātes. Par tām interesējās Lauma Spridzāne.

Pagājušo sestdien oficiāli sākās priekšvēlēšanu aģitācijas periods pirms pašvaldību vēlēšanām. Tas nozīmē - no šā brīža veiktie aģitācijas pasākumi un reklāmai iztērētie līdzekļi tiek uzskaitīti. Un par vēlēto amatpersonu aktivitāšu trūkumu tiešām nevar sūdzēties. Plašsaziņas līdzekļos jau ilgāku laiku tiek skandēta politiskā reklāma, bet dažās pilsētās, piemēram, Jūrmalā, vērojamas arī citas aktivitātes. Par tām interesējās Lauma Spridzāne.