Šajās vēlēšanās lielu lomu spēlēs vides reklāma

0.0

Sevi reklamējot, partijām būs jābūt taupīgām. Uz pusi samazināti priekšvēlēšanu tēriņi reklāmai, labdarības pasākumu finansēšanai un sponsorēšanai. Ja pieņem, ka kāds politiskais spēks startēs visās pašvaldībās, tam limits iepriekšējā pusmiljona latu vietā samazināts līdz 270 tūkstošiem latu. Savukārt Rīgā viena partija varēs iztērēt tikai nedaudz vairāk par 76 tūkstošiem latu. Būtiskas izmaiņas šonedēļ pieņemtas arī jaunajā priekšvēlēšanu aģitācijas likumā. Vislielākie ierobežojumi partijām noteikti attiecībā uz televīziju. Politisko spēku reklāmas televīzijā nebūs redzamas 30 dienas pirms vēlēšanām. Taču tas nenozīmē, ka potenciālos pilsētu un novadu mēri mūs neuzrunās. Viņi centīsies būt redzami tik un tā. Nozarē strādājošie atzīst, ka šajās vēlēšanās lielu lomu spēlēs vides reklāma. Taču to katrā pašvaldībā nemitīgi cenšas kontrolēt pie varas esošie politiķi.

Sevi reklamējot, partijām būs jābūt taupīgām. Uz pusi samazināti priekšvēlēšanu tēriņi reklāmai, labdarības pasākumu finansēšanai un sponsorēšanai. Ja pieņem, ka kāds politiskais spēks startēs visās pašvaldībās, tam limits iepriekšējā pusmiljona latu vietā samazināts līdz 270 tūkstošiem latu. Savukārt Rīgā viena partija varēs iztērēt tikai nedaudz vairāk par 76 tūkstošiem latu. Būtiskas izmaiņas šonedēļ pieņemtas arī jaunajā priekšvēlēšanu aģitācijas likumā. Vislielākie ierobežojumi partijām noteikti attiecībā uz televīziju. Politisko spēku reklāmas televīzijā nebūs redzamas 30 dienas pirms vēlēšanām. Taču tas nenozīmē, ka potenciālos pilsētu un novadu mēri mūs neuzrunās. Viņi centīsies būt redzami tik un tā. Nozarē strādājošie atzīst, ka šajās vēlēšanās lielu lomu spēlēs vides reklāma. Taču to katrā pašvaldībā nemitīgi cenšas kontrolēt pie varas esošie politiķi.