Mārīte Tukiša: Radio zināmā mērā ir situācijas ķīlnieks

Kultūras ministrija sasaukusi sapulci, lai ar sabiedriskajiem medijiem, to pārraugu un atsevišķiem kultūras nozares segmentiem diskutētu, kā Latvijas Radio un Latvijas Televīzijas iziešana no reklāmas tirgus ietekmē iedzīvotāju informēšanu par valstī notiekošajiem kultūras pasākumiem. Sociālajos tīklos daļa kultūras jomā strādājošo pārmet sabiedriskajam medijam vēlmi kropļot privātā sektora konkurenci kultūras pasākumu rīkošanā. Kā intervijā Latvijas Radio norādīja radio valdes locekle finanšu vadības jautājumos Mārīte Tukiša, radio zināmā mērā ir situācijas ķīlnieks, jo ir izgājis no reklāmas tirgus, taču no otras puses likums paredz izvietot dažādus kultūras notikumu paziņojumus. Pagaidām pieprasījumu izvietot šādus paziņojumus nav, taču, atjaunojoties kultūras dzīvei, strauji pieaugs, un tiem būtu jānosaka limits.