Influenceru vēstījumi – starp vārda brīvību un dezinformāciju
Influencerus kā svarīgu kanālu gados jaunākas auditorijas sasniegšanai un uzrunāšanai, izmanto arī Eiropas Parlamentā (EP).
Komunikācijas eksperti atzīst, ka influenceri spēj veiksmīgi “iztulkot” vēstījumus un izplatīt tos savā valodā auditorijai, kas viņiem seko un uzticas. Ir labi, ja influenceri mudina jaunus cilvēkus iet un piedalīties vēlēšanās. Bet, ja aicina balsot par konkrētu partiju vai politiķi? Kur novilkt robežu starp cilvēka pārdomām un to, kad viņš jau darbojas kāda politiskā spēka labā?
Par to kolēģe Ilze Nagla Briselē iztaujāja EP deputāti no Latvijas Daci Melbārdi, kas pārstāv Eiropas Konservatīvo un reformistu grupu. Bet par EP aktivitātēm influenceru piesaistē plašāk skaidroja Petra Rusinova, kura EP koordinē darbu ar influenceriem sociālajos medijos.
Komunikācijas eksperti atzīst, ka influenceri spēj veiksmīgi “iztulkot” vēstījumus un izplatīt tos savā valodā auditorijai, kas viņiem seko un uzticas. Ir labi, ja influenceri mudina jaunus cilvēkus iet un piedalīties vēlēšanās. Bet, ja aicina balsot par konkrētu partiju vai politiķi? Kur novilkt robežu starp cilvēka pārdomām un to, kad viņš jau darbojas kāda politiskā spēka labā?
Par to kolēģe Ilze Nagla Briselē iztaujāja EP deputāti no Latvijas Daci Melbārdi, kas pārstāv Eiropas Konservatīvo un reformistu grupu. Bet par EP aktivitātēm influenceru piesaistē plašāk skaidroja Petra Rusinova, kura EP koordinē darbu ar influenceriem sociālajos medijos.
Medijpratība: kam ticēt?