Sižets no sērijas ''Zolitūdes mācība''

Droši vien skatītāji ir ievērojuši, ka Latvijas Televīzijas ēterā ziņu raidījumos un diskusijās esam aizsākuši rubriku -- Zolitūde māca. Šorīt par pašu «Maxima» lielveikalu tīklu, kas vēl pirms traģēdijas bija viens no visiecienītākajiem zīmoliem Latvijā.
Reklāmas aģentūras DDB veidotajā Latvijas 50 visvairāk mīlēto zīmolu sarakstā 2012.gadā «Maxima» ieņēma augsto septīto vietu. Kāda tā varētu būt pērn, speciālisti neņemas spriest. Viens gan ir skaidrs - Zolitūdes traģēdija, kas īpaši spilgti iezīmēja veikalu tīkla attieksmi pret klientiem un darbiniekiem, būs atstājusi nopietnas un paliekošas sekas.
Spilgtākās no tām - novembrī sāktais veikalu tīkla boikots. Lai gan tā apmēri iet mazumā, uzņēmuma pārdošanas rādītāji joprojām ir mazāki kā pirms gada. Cik ilgi varētu turpināties veikalu tīkla boikots, pētīja Kārlis Roķis.