Vai digitālais laikmets nogalina romantiku?

Izstāde «Lai iemīlētos, klikšķiniet šeit» aplūko, kā iepazīšanās aplikācijas ir ietekmējušas mūsdienu romantisko attiecību veidošanas kultūru. Komercializētās mīlestības industrija, kuras globālais apgrozījums jau mērāms miljardos, kultivē ideju par mīlestību kā produktu, kur pie vislabākā «darījuma» no plašā potenciālo partneru piedāvājuma iespējams tikt ar speciāli šim nolūkam izstrādātu algoritmu palīdzību. Kā liecina jaunākie pētījumi, vislielāko popularitāti interneta randiņu tirgū izpelnījušies «iepazīšanās supermārketi» Tinder un Grindr, kas sniedz iespēju ar vienu pirksta pieskārienu nodibināt jaunu kontaktu, gluži kā iepērkoties internetā, – ātri, ērti, izdevīgi. Izstādē četru autoru darbi, kas liek padomāt, vai romantika vēl dzīva. Izstādē Konstantīns Žukovs aplūko homoseksuālu vīriešu redzamību publiskajā telpā. Elizabete Ezergaile analizē, kā interneta iepazīšanās aplikāciju ietekmē transformējusies attiecību dinamika klātienē. Irēna Andrejeva pievēršas vīriešu ekshibicionisma problemātikai internetvidē. Krišjānis Elviks izstādes ietvaros ar telpisku metaforu palīdzību piešķir jaunas dimensijas kuratora un mākslinieku vīzijai.

Komentāri

Kategorijas