Sabiedrisko transportu plānos citādi

Iespējams, tad, kad Latvija beidzot saņems jaunos vilcienus, pasažieri dzelzceļa pakalpojumus izmantos vairāk. Bet vai braucēju skaits tiešām pieaugs un nāksies palielināt arī esošo maršrutu skaitu -- to neviens vēl neņemas prognozēt. Pagaidām biežāk ir lemts kaut ko slēgt un īsināt - gan dzelzceļa, gan autobusu satiksmē. Pēc Centrālās statistikas pārvaldes datiem, iekšzemē pārvadāto pasažieru skaits arvien sarūk. Lai racionāli plānotu dažādu maršrutu transportu un to savietojamību, no nākamā gada šis pienākums uzticēts vienai institūcijai - Autotransporta direkcijai. Tas radījis iebildes reģionos.

Iespējams, tad, kad Latvija beidzot saņems jaunos vilcienus, pasažieri dzelzceļa pakalpojumus izmantos vairāk. Bet vai braucēju skaits tiešām pieaugs un nāksies palielināt arī esošo maršrutu skaitu -- to neviens vēl neņemas prognozēt. Pagaidām biežāk ir lemts kaut ko slēgt un īsināt - gan dzelzceļa, gan autobusu  satiksmē. Pēc Centrālās statistikas pārvaldes datiem, iekšzemē pārvadāto pasažieru skaits arvien sarūk. Lai racionāli plānotu dažādu maršrutu transportu un to savietojamību, no nākamā gada šis pienākums uzticēts vienai institūcijai - Autotransporta direkcijai. Tas radījis iebildes reģionos.