Sabiedriskie mediji un iziešana no reklāmas tirgus

Būt vai nebūt reklāmai Latvijas Radio un Latvijas Televīzijā? Uz šo jautājumu tuvākajā laikā būs jāatbild politiķiem. Pērn, kad sabiedrisko mediju iziešanu no reklāmas tirgus vēl plānoja no šī gada, ministru prezidents Māris Kučinskis, piesaucot šī soļa ietekmi uz valsts budžetu, lika atbildīgajai Kultūras ministrijai vēlreiz rūpīgi izvērtēt sabiedrisko mediju iziešanu no reklāmas tirgus, tostarp izskatīt scenāriju, ja sabiedrisko mediju iziešana no reklāmas tirgus nenotiek. Tagad ministrija sagatavojusi četrus piedāvājumus turpmākajai sabiedrisko mediju attīstībai, par vienu no kuriem nu būs vajadzīga politiska izšķiršanās. Kā scenārijus vērtē nozarē, klausieties Annijas Petrovas ierakstā.
Komentāri

Kategorijas