Kā nepilna mēneša laikā par produktu var uzzināt gandrīz 4 miljoni skatītāji?

Šajā epizode sarunāsimies ar šī gada “E-komercijas zvaigzne” līdera un “Grand Prix” apbalvojuma ieguvēja AZERON pārstāvi Jāni Kūlbārdi. AZERON ir uzņēmums, kurš ražo inovāciju datorspēļu nozarē - ergonomiskus datorspēļu kontrolierus jeb keypad. Šobrīd produkts tiek eksportēts uz 90 pasaules valstīm. Šajā epizodē Jānis dalīsies ar to, vai ir vērtīgi influencerus uzrunāt, pirms pats produkts ir palaists pārdošanā, kāpēc uzņēmums izlēma par labu savai ražotnei nevis ārpakalpojumiem Ķīnā vai tepat Latvijā, un kas būtu jāņem vērā, eksportējot produktu uz ārzemēm.   
Komentāri

Kategorijas