Vai uzņēmumam būtu jāseko līdzi mārketinga tendencēm?

Inta Buša ir mārketinga aģentūras BSMS vadītāja, podkāsta Tirgziņu Tērzes moderatore un RSU pasniedzēja, kurai patīk izkāpt no savas komforta zonas un iesaistīties jaunos - izaicinošos projektos. Šajā epizodē klausies vai uzņēmuma vadītājam būtu jābūt arī sava produkta/pakalpojuma vēstnesim sociālajos mēdijus un vai uzņēmumam būtu jāseko līdzi mārketinga tendencēm. Uzzināsi arī kur meklēt mārketinga tendences laikā, kad informācija visapkārt ir ļoti daudz un kādas varētu būt nākotnes mārketinga tendences. Epizodes nobeigumā aprunāsimies par brainstorming metodi jeb prāta vētru, kāpēc to ir vērtīgi pielietot arī savā uzņēmumā un kā to efektīvi novadīt.
Komentāri

Kategorijas